MAMA, OPROSTI, ALI JA ĆU SE UBITI: DEVOJČICA NAPISALA PISMO MAMI, CEO BALKAN U ŠOKU (FOTO)





Majka i ćerka svakodnevno razgovaraju o tome šta se dešava u školi, međutim, devojčica je jako zatvorena. Majci je jako dugo trebalo da sazna da su površinske rane na njenim rukama zapravo nastale od skalpela. I to ih je devojčica sama sebi nanela.

Majka devojčice (13) iz Varaždina u šoku je zbog konstantnog zlostavljanja koje proživljava njena ćerka od strane drugara iz škole. Međutim, ono što ju je najviše potreslo jeste oproštajno pismokoje je devojčica napisala u kojem je jasno svima stavila do znanja da želi da oduzme sebi život,piše Jutarnji list.

– Dragi moji prijatelji i porodice. Meni je stvarno žao ali to više ne mogu da podnesem. Ili me neko zeza u školi ili se svađam sa mamom. Meni je stvarno dosta svega – napisala je 13-godišnja devojčica iz Varaždina.

Majka i ćerka svakodnevno razgovaraju o tome šta se dešava u školi, međutim, devojčica je jako zatvoena. Majci je jako dugo trebalo da sazna da su površinske rane na njenim rukama zapravo nastale od skalpela. I to ih je devojčica sama sebi nanela!

– Mama, kad se posečem, boli me ruka, a ne tu, u prsima – bilo je njeno objašnjenje.



Zato je majka rešila da o vršnjačkom zlostavljanju javno progorvori.

– Moja devojčica je mirna, tiha, povučena i izuzetno osetljiva. Lako se rasplače i ne zna da se nosi sa nasiljem ni u fizičkom ni u bilo kojem drugom obliku. Isto tako, poprilično je drugačija u odnosu na drugu decu. Ne zanimaju je odeća, fotografisanje selfija i takve stvari. Voli stripove i već godinama uči japanski jezik – ističe majka devojčice.

Majka je objasnila da je devojčica žrtva nasilja zbog toga što je drugačija od ostalih.

– Nasilje je počelo u drugom razredu. Jedan dečak, sin poznatog sportiste, počeo je da je zadirkuje. Ona bi se na to rasplakala, što bi dovelo do novog zadirkivanja i tako unedogled – dodala je majka.

Škola nije preuzela na sebe rešavanje ovog problema.

– Škola jednostavno ili ne zna ili iz nekog razloga ne želi da reši problem. Podnosila sam na desetine prijava razrednoj, pisala mailove advokatu, ali moje dete u školi i dalje svaki dan proživljava pakao. Vređali su je i na Fejsbuku i kad sam to prijavila školi, rekli su mi da ono što se događa na društvenim mrežama nije problem škole – rekla je majka.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ovakve još uvijek niste probali: Punjene hurmašice koje se tope u ustima

PITA KOJA JE ZALUDJELA SVE

VIC: Sretne kum kumu…

ŠOK DIJETA: ZA 15 DANA SKINUĆETE 15 KG! VERUJTE NAM PLAKAĆETE ZA STAROM GARDEROBOM!

Imate li i vi ove crvene tačkice na tijelu? To NISU popucali kapilari – evo o čemu se ZAISTA RADI