Beyonce objavila fotografije s intimne rođendanske proslave i pohvalila se savršenim životom

Beyonce objavila fotografije s intimne rođendanske proslave i pohvalila se savršenim životom
Beyonce (Foto: Instagram)
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
"U 36. godini sam postala majka troje djece. Dojila sam blizance i obnovila zavjete sa suprugom s kojim sam u braku deset godina. Nakon trudnoće sam se vratila kući kako bih nastupila na Coachelli. Zatim smo moj suprug i ja izbacili zajednički album 'Everything is love', a onda sam krenula na turneju s porodicom. Ova godina je za mene bila veoma važna. Zahvaljujem Bogu za sve ljude u mom životu. Hvala svima na pozitivnim porukama i predivnim rođendanskim čestitkama. Radujem se što ću nastaviti učiti iz prošlosti, živjeti u sadašnjosti i prepuštati se budućnosti. Volim vas", napisala je Beyonce na Instagramu.



Osim toga, Beyonce je objavila niz fotografija s privatne rođendanske proslave.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ovakve još uvijek niste probali: Punjene hurmašice koje se tope u ustima

PITA KOJA JE ZALUDJELA SVE

VIC: Sretne kum kumu…

ŠOK DIJETA: ZA 15 DANA SKINUĆETE 15 KG! VERUJTE NAM PLAKAĆETE ZA STAROM GARDEROBOM!

Imate li i vi ove crvene tačkice na tijelu? To NISU popucali kapilari – evo o čemu se ZAISTA RADI