ŽIVIM U NJEMAČKOJ, IMAM DOSTA NOVCA, TRAŽIM MUŠKARCA BALKANCA, SVE MU NUDIM, ALI IMAM JEDAN USLOV

Prije nekoliko dana, jedna internet strnica jeobjavila veoma zanimljiv oglas, djevojke iz Hrvatske.
U oglasu stoji:
“U Njemačkoj živim već sedam godina, i još nisam pronašla svoju srodnu dušu. Ne kažem da su Nijemci loši ljudi, ali teško je naći pravog čovjeka.
Često dolazim u Hrvatsku, svakih par mjeseci sam tu, jer imam kuću na obali mora, i moram je često obilaziti.
Nikada nemam vremena da malo izađem u grad da bih upoznala nekog muškarca, prosto se zabavim drugim stvarima, i dok se okrenem, već moram ići nazad u Njemačku.
Voljela bih upoznati nekog ko je sa Balkana, želim se udati baš za takvog, neko ko će me voljeti i poštovati i štiti. Neko s kime bih mogla stvoriti potomstvo i da živimo u ljubavi i slogi.
Jedino je uslov da se doseli kod mene u Njemačku, pošto tu imam svoje firme i radim, dobro mi ide i ne bih voljela to napustiti.
Ne tražim nekog posebnog ljepotana, bitno mi je da ima srce i dušu i da se zna ponašati kao pravi muškarac prema ženi.
Nisam osoba koja voli nasilje nad ženama, niti volim muškarce koji su skloni alkoholu, kockanju i varanju. Nijemci su takvi i zato mi se ne sviđaju, a sigurna sam da kod nas ima još takvih kakve tražim, samo treba naići u pravo vrijeme.
Mislim da mi je vrijeme da se udam i da se skrasim sa osobom koju volim i ona mene. Nadam se dobrom rezultatu i da ću naći nekoga za sebe i da ću napokon uživati i biti sretna onako kako i treba”

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kada vidite ovu stonogu na zidu NI SLUČAJNO je ne ubijajte: Evo i zašto!

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

KNOPPERS- ODLIČAN U DOMAĆOJ IZVEDBI

PRIPREMITE RIŽU I PILETINU NA OVAJ NAČIN I DOBIT ĆETE RUČAK ZA 10 !!!

MOJA ŠIROKA POROTICA JE POPRILIČNO BOGATA, OBRAZOVANA I UGLAVNOM SE NALAZI NA NEKIM VISOKIM…