VIC: Sretne kum kumu…

Sretne kum kumu, vidi joj zavijen palac pa je upita:



– Šta ti je kumo s palcem?
– Otekao mi.
– Što ga ne staviš u pi*ku, pa će proći otok.
– Ju, kume, zašto baš u pi*ku?
– Pa probaj, ne košta te ništa.
Uradi kuma tako i izleči palac. Kroz nekoliko dana ponovo se oni sretnu.
– Kako si kume?
– Nikako, kumo. Otekla mi ona stvar.
– A što ga ne staviš u pi*ku?
– Nemam žensku, kumo.
– Pa, evo, stavi ga u moju…



Zabi joj ga kum a kuma će:
– Eh, kume, mi se lečimo, a da nas neko vidi, reko bi da se *ebemo!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

KNOPPERS- ODLIČAN U DOMAĆOJ IZVEDBI

PRIPREMITE RIŽU I PILETINU NA OVAJ NAČIN I DOBIT ĆETE RUČAK ZA 10 !!!

MOJA ŠIROKA POROTICA JE POPRILIČNO BOGATA, OBRAZOVANA I UGLAVNOM SE NALAZI NA NEKIM VISOKIM…

Greške u negovanju kose