Zensko sam i cesto razmisljam kako ce mi bit prve bracne noci. Ja mislim da cu u zemlju od stida propast. Nisam imala odnose i

Zensko sam i cesto razmisljam kako ce mi bit prve bracne noci. Ja mislim da cu u zemlju od stida

propast. Nisam imala odnose i ne namjeravam ih imati do tada... i jos mi je lose, kad pomislim da ce svi sutradan znati sta sam ja radila tu noc..

Mislim prvenstveno clanovi porodice... i kad pomislim na to, stid me, a Bog zna kako ce me tada biiti stid. Ma hajde, sve je to normalno, za ljude, valjda me nece cudno gledat.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

KNOPPERS- ODLIČAN U DOMAĆOJ IZVEDBI

PRIPREMITE RIŽU I PILETINU NA OVAJ NAČIN I DOBIT ĆETE RUČAK ZA 10 !!!

MOJA ŠIROKA POROTICA JE POPRILIČNO BOGATA, OBRAZOVANA I UGLAVNOM SE NALAZI NA NEKIM VISOKIM…

Greške u negovanju kose