Muževa ljubavnica mi je trudnoj slala poruke da ce me zamijeniti i da mi je bolje da izgubim dijete koje nosim ...

Muževa ljubavnica mi je trudnoj slala poruke da ce me zamijeniti i da mi je bolje da izgubim dijete koje nosim jer ce mi pobiti djecu svejedno. 

  Kada sam pokušala presjeći tu njihovu vezu , muz me ismijao. Jos živimo skupa ali prezirem ga iz dna duše.

  Cijele Dane radim da bih se ostvarila. Sanjam o danu kada cu imati dovoljno novaca i osamostaliti se.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kada vidite ovu stonogu na zidu NI SLUČAJNO je ne ubijajte: Evo i zašto!

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

KNOPPERS- ODLIČAN U DOMAĆOJ IZVEDBI

PRIPREMITE RIŽU I PILETINU NA OVAJ NAČIN I DOBIT ĆETE RUČAK ZA 10 !!!

MOJA ŠIROKA POROTICA JE POPRILIČNO BOGATA, OBRAZOVANA I UGLAVNOM SE NALAZI NA NEKIM VISOKIM…