Moje roditelje je jako pogodilo što sam ostala trudna sa dečkom koji nije po njihovom ukusu

Moje roditelje je jako pogodilo što sam ostala trudna sa dečkom koji nije po njihovom ukusu...a ja se rozno osećam zbog toga.

Mi imamo jako lep odnos i ovo smo planirali odavno ali ne shvatam zašto njih to toliko vređa. On je vredan, pametan i sladak dečko ali njima se ne sviđa jer ima višu školu.

U ovom vremenu kad je teško naći normalnu osobu za vezu i porodicu moram da razmišljam i da li će se njima sviđati...tužno. Uslov je ili abirtus ili ćao staroj porodici.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ovakve još uvijek niste probali: Punjene hurmašice koje se tope u ustima

Ljubavno gnijezdo torta recept za svakoga!

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

PAPRIKE PUNJENE KROMPIROM MOJE SVEKRVE…RECEPT KOJI JE MNOGE ODUŠEVIO

POUČNA PRIČA: “NEMOJ SINE, RAMAZAN JE”