ROĐENA SAM DA KRADEM

Rođena sam da kradem i u tome sam najbolja. Godinama radim u jednom ozbiljnom butiku i redovno uzimam odjeću koju kasnije kada iznosam vratim, uzimam iz kase novac, bukvalno imam više nego duplu platu, a svi me smatraju stubom butika. Zbog MOJIH KRAĐA već 4 radnice su dobile otkaz, ono kada zagusti nekako ih navratim da one ukradu nešto sitno i na njima se slomi sve.
Jednu su optužili da je ukrala iz kase 1.000 eura koje je na kraju morala da vrati, ustvari JA SAM UKRALA🙂Savjest me ne grize, jer mislim da je tako vrijeme kada se treba snalaziti i sebi olakšati i ulješati život. Baš juče je jedna studentica koja je radila po par sati dnevno kao ipomoć dobila OTKAZ, lično sam joj smjetila zamku u koju je upala, ali tada je ona kroz plač gazdarici rekla nešto što mi se uopšte nije svidjelo.
“Vjerujte da sada otpuštate i okrivljujete nevinu osobu a vjerujem da su i moje predhodnice bile nevine. Izvor: ispovesti.com

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

KNOPPERS- ODLIČAN U DOMAĆOJ IZVEDBI

PRIPREMITE RIŽU I PILETINU NA OVAJ NAČIN I DOBIT ĆETE RUČAK ZA 10 !!!

MOJA ŠIROKA POROTICA JE POPRILIČNO BOGATA, OBRAZOVANA I UGLAVNOM SE NALAZI NA NEKIM VISOKIM…

Greške u negovanju kose