ISPOVEST: Dala sam decku pare jer je rekao da je u dugovima….

Dala sam decku pare jer je rekao da je u dugovima i da ce mu izvrsitelji popisati namestaj. Da bih mu dala onoliko koliko mu je potrebno podigla sam kredit koji cu da otplacujem naredne dve godine i sad bukvalno nemam sta da jedem. A on je sa drugom devojkom otputovao i sad obilaze Evropu. Ne mogu da vam opisem kako se bedno osecam. I ne mogu da verujem da sam bila toliko glupa pa da sam mu dala pare. A stvarno sam ga volela i verovala sam mu.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

KNOPPERS- ODLIČAN U DOMAĆOJ IZVEDBI

PRIPREMITE RIŽU I PILETINU NA OVAJ NAČIN I DOBIT ĆETE RUČAK ZA 10 !!!

MOJA ŠIROKA POROTICA JE POPRILIČNO BOGATA, OBRAZOVANA I UGLAVNOM SE NALAZI NA NEKIM VISOKIM…

Greške u negovanju kose