BOGAT SAM I VOLIO SAM JEDNU DJEVOJKU KOJA ME U POČETKU ODBILA…

Bogat sam i volio sam jednu djevojku koja me u pocetku odbila. Kad sam jednom ulazio u svoj “luksuzni” auto vidim potrca ona meni i kaze da je bila nepravedna i da se mozda probamo upoznati. Kontam ja, vidi sponzoruše, ali sam ju htjeo iskoristiti i prihvatio sam ju.
S vremenom, ja nju zavolim i pocnemo zivit zajedno. Bilo nam je dobro, ali sam je jako lose tretirao jer sam znao zasto je sa mnom. Jednom je izbila velika svada u kojoj sam joj rekao da joj je stalo samo do mojih para. Tog trenutka je ona sve ostavila i otisla sa samo jednom torbicom od mene i rece “Evo koliko mi je stalo”.
Znam da me vise nije mogla trpit.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kada vidite ovu stonogu na zidu NI SLUČAJNO je ne ubijajte: Evo i zašto!

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

KNOPPERS- ODLIČAN U DOMAĆOJ IZVEDBI

PRIPREMITE RIŽU I PILETINU NA OVAJ NAČIN I DOBIT ĆETE RUČAK ZA 10 !!!

MOJA ŠIROKA POROTICA JE POPRILIČNO BOGATA, OBRAZOVANA I UGLAVNOM SE NALAZI NA NEKIM VISOKIM…