Napravio sam devojci palačinke, namazao ih eurokremom, plazmom…!!

Napravio sam devojci palačinke, namazao ih eurokremom, plazmom, isekao banane, stavio sa strane sladoled i doneo joj u krilo, a ona mi je rekla da ne voli palačinke ako nisu sa nutelom i da ne može da jede.
Bacio sam tanjir sa sve palačinkom u đubre, izašao iz svog stana, poslao joj poruku da zaključa stan kad bude krenula kući i ostavi ključ u sandučetu..
Izvinjava mi se i dalje, ali ja sad imam devojku koja jede i praznu palačinku ako se potrudim da joj napravim.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

KNOPPERS- ODLIČAN U DOMAĆOJ IZVEDBI

PRIPREMITE RIŽU I PILETINU NA OVAJ NAČIN I DOBIT ĆETE RUČAK ZA 10 !!!

MOJA ŠIROKA POROTICA JE POPRILIČNO BOGATA, OBRAZOVANA I UGLAVNOM SE NALAZI NA NEKIM VISOKIM…

Greške u negovanju kose