ODEM TI JA NA MORE SA DEVOJKOM I SAD UVEČE IZAĐEMO NA VEČERU U NEKI RESTORANČIĆ. DONESE NAMA …..

Odem ti ja na more sa djevojkom i sad uvece izađemo na večeru u neki restorančić. Donese nama čovjek meni, ja gledam ajd da naručim nešto fino da ne budem seljo, ali isto tako neću da platim k`o
zlatnu polugu jedno jelo. Kad će ti moja draga ni manje ni više JASTOGA, ja očima onako otkolutam do jastoga, kad ono imam šta i da vidim, bahato nema šta
Počnem ja da se znojim,ona meni nešto priča, ja samo klimam glavom. Donosi konobar jastoga, skida poklopac, ja ustajem i kažem joj ljutito eto ti jastog ni ne znaš koja je to životinja,
raskinem sa njom uzmem onog jastoga firiznem ga u more gdje mu je mjesto i odem. Naravno da sam morao da platim račun kasnije.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kada vidite ovu stonogu na zidu NI SLUČAJNO je ne ubijajte: Evo i zašto!

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

KNOPPERS- ODLIČAN U DOMAĆOJ IZVEDBI

PRIPREMITE RIŽU I PILETINU NA OVAJ NAČIN I DOBIT ĆETE RUČAK ZA 10 !!!

MOJA ŠIROKA POROTICA JE POPRILIČNO BOGATA, OBRAZOVANA I UGLAVNOM SE NALAZI NA NEKIM VISOKIM…