MOMAK ME OSTAVIO PRIJE MJESEC DANA I OD TADA SAM POTPUNO PSIHIČKI UNIŠTENA…

Momak me ostavio prije mjesec dana i od tada sam potpuno psihički uništena. Nemam volje za život, rijetko izlazim iz svoje sobe, apetiti nula, a jedino što mogu je gledati ljubavne filmove i zamišljati sebe kako me on voli, grli i mazi, kao nekada.
Čitam tuđe ispovijesti trAžim slične sudbine.Juče tako gledam neki indijski film, tačnije maštam o njemu, o nama kad zazvni mi mobitel, ON… od sreće par sekundi nisam znala kako da se javim, javljam se, a on mi kaže TANJA, IZVINI ŠTO TI SMETAM, SAMO DA TE PITAM, PRONAŠAO SAM NEKU NAUŠNICU U AUTOMOBILU, PA DA NIJE TVOJA… samo sam mu prekinula, ostala sam bez glasa, rasplakala sam se kao nikada…

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ovakve još uvijek niste probali: Punjene hurmašice koje se tope u ustima

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

PAPRIKE PUNJENE KROMPIROM MOJE SVEKRVE…RECEPT KOJI JE MNOGE ODUŠEVIO

POUČNA PRIČA: “NEMOJ SINE, RAMAZAN JE”

DOMAĆE SLATKO OD JAGODA (SAMO 3 SASTOJKA) ZA 10 MINUTA: Najbolji recept i tehnika čišćenja voća (KORAK PO KORAK)