TEK KADA SAM SE ZAPOSLILA KAO DADILJA SHVATILA SAM DA JE MOJ DEČKO SA

Tek kada sam se zaposlila kao dadilja, shvatila sam da je moj dečko sa kojim sam u dugoj vezi velika nula. On meni priča kako želi dom i decu i porodicu što pre, a zapravo je nezreli klinac.
U porodici u kojoj čuvam decu muškarac pored toga što ide na posao, obavlja kupovinu (bez spiska i 100 godina objašnjavanja), po potrebi kuva ručak, riba kupatilo ili usisava (ako žena ne stigne), kupi decu iz škole i vrtića, pegla veš…
Moj dečko ni svoju odeću ne zna lepo da složi, kadu nije u životu oribao, a od hrane ne zna da skuva ni pirinač kako treba. Ne shvatam sebe, kakva mi je to bila ružičasta iluzija da sam mislila da bi on bio dobar muž i dobar otac.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tako sočna, posna, čokoladna baron torta!

PITA KOJA JE ZALUDJELA SVE

VIC: Sretne kum kumu…

MOMENTALNO ĆE VAS OSVOJITI: MUSAKA OD POVRĆA SA SUHIM MESOM! (RECEPT)

RUČAK KOJI ŠTEDI KUĆNI BUDŽET…ZATO ŠTO VAM JE POTREBNO SAMO 3 SASTOJKA