PRE NEKO VEČE NAŠLA SAM SE U DRUŠTVU POZNATIH JAVNIH LIČNOSTI….

Pre neko veče našla sam se u društvu poznatih javnih ličnosti, bili su to pevači i pevačice poznati celoj javnosti. Dobila sam čašu soka, stavili su je naravno na sto ispred mene, ekipa se zapričala, ja uzmem čašu da otpijem gutljaj, osetim neki odvratan ukus..

 Pogledam u čašu kad u njoj voda u koju su tresli pepeo od cigare i gasili pikavce, i to baš u identičnoj čaši kao što je ova sa sokom.

 Ljudi moji, ja sam opušteno progutala gutljaj koji mi se nalazio u ustima i ne praveći nikakvu grimasu zalila sokom- samo da se ne bih izblamirala.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tako sočna, posna, čokoladna baron torta!

PITA KOJA JE ZALUDJELA SVE

VIC: Sretne kum kumu…

MOMENTALNO ĆE VAS OSVOJITI: MUSAKA OD POVRĆA SA SUHIM MESOM! (RECEPT)

RUČAK KOJI ŠTEDI KUĆNI BUDŽET…ZATO ŠTO VAM JE POTREBNO SAMO 3 SASTOJKA