Ispovest: Prijatelj je napokon skuckao pare i uspio da sebi kupi željenog Golfa 5 2.0 TDI….

Prijatelj je napokon skuckao pare i uspio da sebi kupi željenog Golfa 5 2.0 TDI. Ispala je situacija da je imao neke obaveze, a meni predao ključeve i zamolio me da odem po njegovu majku u drugi

grad… Budim se u bolnici, on sjedi pored mene uplakan, grli me i priča šta se desilo. Probudio sam se iz kome nakon 7 dana, imao sam frontalni sudar sa kamionom.
Kamiondžija je prošao bez ogrebotine, a prijateljev auto totalno sj*ban. Po izlasku iz bolnice kroz mjesec dana kućne njege skroz sam se oporavio, nastavio sa poslom i polako vraćao prijatelju novac, iako me je grlio i govorio “j*beš auto, nek je živa glava”.

Jučer, nakon 3 mjeseca od nesrece, sam iz zajebancije odigrao listić na kladionici, dobio enorman iznos i danas sam prijatelju uplatio Golfa zadnje generacije, samo on još ne zna za to.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tako sočna, posna, čokoladna baron torta!

PITA KOJA JE ZALUDJELA SVE

VIC: Sretne kum kumu…

MOMENTALNO ĆE VAS OSVOJITI: MUSAKA OD POVRĆA SA SUHIM MESOM! (RECEPT)

RUČAK KOJI ŠTEDI KUĆNI BUDŽET…ZATO ŠTO VAM JE POTREBNO SAMO 3 SASTOJKA