Mićo je ZMIJSKI CAR, ujele su ga oko 300 puta: Liječi ljude od ugriza otrovnica, a i priča sa njima!

Mićo Pantić (76) iz sela Modran je neobičnan čovjek. On punih 50 godina spašava živote, liječeći ih od zmijskog ujeda. Odavno se zna za Miću u sembersko–podmajevičkom kraju.
Kada su došli kod Pantića, u dvorištu su zatekli Smilju Pekić. Kaže da ju je zmija ujela dok je kupila sijeno.
– Osetila sam težinu u jetri i mučninu. Noge su mi utrnule. Ovo je šesti put kako me ujeda. Srećom, imamo Miću koji nam pomogne– kazala je Pekić.
Mićo je Smilji dao čašu crveno–ružičaste tečnosti da ispije. Rekao joj je da može da ide kući i da će se oporaviti.
 – Svakih pet minuta me zovu. Kao da je nastupila najezda zmija. Ljudi pogrešno rezonuju, pa spominju bezopasne zmije. Ta se zmija ne diže sa legla, kada se podigne, teško onome koga ujede – priča „zmijski car“.
Kaže da je pravljenje seruma preuzeo od strica.
Foto: InfoBijeljina
Zmijar ističe da mu zmije „govore“, kad je nekog ujela i gdje. Tvrdi da ima „dogovor sa šarkama i žutim zmijama“, a, kako kaže, njega su ujele više od 300 puta.
– Cijenim znanje doktora, ali ako vide da ne mogu pomoći, neka pacijenta pošalju meni. Ne tražim ništa zauzvrat. Važno je spasiti život – kaže Mićo, koji od zmijskog otrova pravi protivotrov.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tako sočna, posna, čokoladna baron torta!

PITA KOJA JE ZALUDJELA SVE

VIC: Sretne kum kumu…

MOMENTALNO ĆE VAS OSVOJITI: MUSAKA OD POVRĆA SA SUHIM MESOM! (RECEPT)

RUČAK KOJI ŠTEDI KUĆNI BUDŽET…ZATO ŠTO VAM JE POTREBNO SAMO 3 SASTOJKA