IMAM 33 GODINE, HVALA DRAGOM BOGU OTAC SAM MALOG DJEČAKA, SKLADAN I IDEALAN BRAK…

Imam 33 godine,hvala dragom bogu otac sam malog dječaka, skladan i idealan brak, zaposlen sam u ozbiljnoj stranoj firmi i primanja sasvim normalna, ne pijem, ne kockam, redovan sex, ma sve u fulu…Sad, kvaka je u tome da sam ja opsjednut crtićima. Malecki kada je nemiran, supruga me
zaduži da ga smirim nekako, meni ne treba dva puta reći kako ću to uraditi, ja nama dvojici pustim crtiće i prolete nam 3,4 sata dok kažeš keks.
Ne završava se samo na tome, navečer kad mali zaspe, žena i ja se malo primaknemo i odradimo stvar, ja se poslije i zagrlim malo uz nju i kad treba da zaspemo skupa ja se izvučem i po cijelu noć gledam crtiće.
Mislim da me je žena skontala ali ipak joj bezze da mi išta kaže.
Oduvijek sam uživao u tome, čak i kad smo se zabavljali ja bih ženi slagao da ću ostati u kući da gledam tekmu, a ja lagano na stream i po svunoć . Volim dijete u sebi i želi da što duže traje…

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tako sočna, posna, čokoladna baron torta!

PITA KOJA JE ZALUDJELA SVE

VIC: Sretne kum kumu…

MOMENTALNO ĆE VAS OSVOJITI: MUSAKA OD POVRĆA SA SUHIM MESOM! (RECEPT)

RUČAK KOJI ŠTEDI KUĆNI BUDŽET…ZATO ŠTO VAM JE POTREBNO SAMO 3 SASTOJKA