Udala sam se odma nakon srednje škole i na medeni mjesec sa nama je išla i mama mog muža, moja svekrva, pod izgovorom da ne možemo sami,

Udala sam se odma nakon srednje škole i na medeni mjesec sa nama je išla i mama mog muža, moja svekrva, pod izgovorom da ne možemo sami, PREMLADI SMO! Svaku je večer ulazila par puta u našu sobu. Na istom sam saznala i da će živjeti sa nama kada se vratimo. Tih 10 dana “medenog mjeseca” sam izlazila sama, obilazila grad u kom smo bili i uživala u njegovim ljepotama. U međuvremenu se dogovorila s mamom da me čeka na aerodromu kad se vratimo. Kad smo sletili vratila sam mu prsten, uz riječi “Slobodnu sad mamu zaprosi s njim i PIP se sa njom” te otišla sa mamom kući. On ostao izneneđen, nije vidio problem i ni danas mu nije jasno zašto sam to uradila. Danas, nakon uspješnog razvoda, mislim da sam jedina žena koja je i nakon braka ostala nevina.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kada vidite ovu stonogu na zidu NI SLUČAJNO je ne ubijajte: Evo i zašto!

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

KNOPPERS- ODLIČAN U DOMAĆOJ IZVEDBI

PRIPREMITE RIŽU I PILETINU NA OVAJ NAČIN I DOBIT ĆETE RUČAK ZA 10 !!!

MOJA ŠIROKA POROTICA JE POPRILIČNO BOGATA, OBRAZOVANA I UGLAVNOM SE NALAZI NA NEKIM VISOKIM…