Pre nekih desetak godina sam za suprugom otišao u Njemačku, samo smo spakovali osnovne stvari, uzeli pasoše i otišli. Tamo smo došli kod njene

Pre nekih desetak godina sam za suprugom otišao u Njemačku, samo smo spakovali osnovne stvari, uzeli pasoše i otišli. Tamo smo došli kod njene sestre, imali smo 100 evra u džepu i znali po par reči nemačkog. 5 dana posle toga sam se zaposlio na građevini, a supruga kao frizerka par dana posle mene. Mislisli smo kako nam je super krenulo… Posle mesec i po dana njena sestra nam je dala ključeve od stana za koji je renta bila plaćena za 6 meseci da se priviknemo i osamostalimo. Jednog dana došao sam ranije s posla i i zatekao njenu sestru da brise prozore,bilo mi je cudno s obzirom da zena to obavlja, a i njena odjeca koja je više otkrivala nego sto je pokrivala mi nije slutila na dobro. Svakim njenim saginjanjem ili propinjanjem SVE JE ISPADALO i bilo na izvolite. Otisao sam na tusiranje misleći da će se do tada sabrati. Zavrsio sam tusiranje, a kada sam izasao iz kupatila desila se jos gora scena. Seo sam po obicaju u dnevnoj sobi, pustio TV, kad odjednom dolazi njena sestra onako “bez” odeće, onojena, mokra i seda pored mene… ja se odmaknem od nje ona neprimetno seda do mene, zapricava me kako bilo na poslu itd… ja sam ustao i otisao do samo posluge, cekao sam da se zena vrati s posla. Toliko vremena proslo nisam se osudjivao da kazem to zeni iz razloga sto je njena sestra puno pomogla. Cenim je i postujem. Ne zelim “to” sto zeli ona. Najgore od svega to nije jedini put da je “nesto” pokusavala, vec i danas dan koristi svaku priliku da se “nametne”, mada sada je lakše jer ne zavisimo od nje i mnogo ređe je viđam.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ovakve još uvijek niste probali: Punjene hurmašice koje se tope u ustima

Ljubavno gnijezdo torta recept za svakoga!

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

PAPRIKE PUNJENE KROMPIROM MOJE SVEKRVE…RECEPT KOJI JE MNOGE ODUŠEVIO

POUČNA PRIČA: “NEMOJ SINE, RAMAZAN JE”