Danas sam sa nepoznatog broja poslala mužu poruku… Čula sam da me vara sa nekim sponzorušama…

Nakon prve poruke mi je sve bilo jasno i nisam morala dalje da istražujem. Odbio je svaku mogućnost nekog kontakta i to na jedan grub način.
Milim vrlo dobro znam da ima novca za Dubaji, tako da svaka dalja rasprava o tome da me vara i da ima druge tu završava.
Moje zle prijateljice, tačnije “prijateljice” očigledno imaju želju da mi rasture brak, ali neće moći ove noći.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ovakve još uvijek niste probali: Punjene hurmašice koje se tope u ustima

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

PAPRIKE PUNJENE KROMPIROM MOJE SVEKRVE…RECEPT KOJI JE MNOGE ODUŠEVIO

POUČNA PRIČA: “NEMOJ SINE, RAMAZAN JE”

DOMAĆE SLATKO OD JAGODA (SAMO 3 SASTOJKA) ZA 10 MINUTA: Najbolji recept i tehnika čišćenja voća (KORAK PO KORAK)