JEDAN DAN SAM BILA KOD DRUGARA, SA DEČKOM, KOJI SE INAČE DRUŽI SA NJIM…

Jedan dan sam bila kod drugara,sa dečkom,koji se inače druži sa njim,u jednom trenutku došla je njegova sestra od 9 godina.
Pažljivo je posmatrala mene i mog dečka dobrih sat vremena,u jednom trenutku me je pitala da li može nešto da mi kaže,rekla sam naravno,prišla sam joj,a ona mi je šapnula na uho “on tebe nije vrijedan”.
Da se podsjetimo,ima 9 godina,naravno ostala sam sa tim dečkom,ali svaki dan barem jednom mi u glavu dođe ta njena rečenica. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ovakve još uvijek niste probali: Punjene hurmašice koje se tope u ustima

Ljubavno gnijezdo torta recept za svakoga!

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

PAPRIKE PUNJENE KROMPIROM MOJE SVEKRVE…RECEPT KOJI JE MNOGE ODUŠEVIO

POUČNA PRIČA: “NEMOJ SINE, RAMAZAN JE”