Sa 16 godina sam počela da spavam sa muškarcima, ali i ženama za novac, jednostavno nikada mi nije bilo dovoljno ono što su mi roditelji davali.

Sa 16 godina sam počela da spavam sa muškarcima, ali i ženama za novac, jednostavno nikada mi nije bilo dovoljno ono što su mi roditelji davali. U počeku sam bila oprezna, ali teško je to kriti, mali smo grad i svako svačiji život zna. Pročulo se, i par mjeseci prije mog 18 tog rođendana sve saznali i moji roditelji. Istog trenutka su me istjerali iz kuće, odrekli me se, bilo mi je teško, ali već tada sam toliko zarađivala da sam mogla početi samostalni život. Bila sam mlada i nekako lako to sve podnijela za razliko od mo tate koji je samo 2 mjeseca kasnije od posljedica moždanog udara preminuo. Imao je samo 41 godinu. Tek tada sam shvatila šta sam uradila svojim ponašanjem. Mama mi nije dozvolila ni na pogrebu da budem. Slomila sam se i tada sam odlučila da prestanem sa tim što sam radila, ali izdržala sam samo par dana i … počela sam ponovo da se javljam na pozive pohotnih muškaraca, jednostavno to sam već bila ja. Međutim, ubrzo nakon toga zbog svega što mi se izdešavalo navukla sam se na “nedozvoljena sredstva”, u početku trava, ubrzo i ono najgore :(. Danas imam 26 godina i teška sam ovisnica, ne ličim na živo biće i samo je pitanje trenutka kada me više neće biti među živima, kada ću kenuti putem kojim je tata krenuo upravo zbog mene 🙁 … U trenutcima kada sam čista, a ovo je jedan od njih razmišljam zašto sam izabrala ovaj put… zbog par skupih pića više, zbog par desetaka eura u džepu više, zbog čega, kada shvatim šta sam zbog tog izbora dobila, i kada zamislim šta sam danas mogla biti, kakav život živjeti…

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

KNOPPERS- ODLIČAN U DOMAĆOJ IZVEDBI

PRIPREMITE RIŽU I PILETINU NA OVAJ NAČIN I DOBIT ĆETE RUČAK ZA 10 !!!

MOJA ŠIROKA POROTICA JE POPRILIČNO BOGATA, OBRAZOVANA I UGLAVNOM SE NALAZI NA NEKIM VISOKIM…

Greške u negovanju kose