Lijevana mađarica

Kao što sam naziv kaže ovo je mađarica kojoj se kore lijevaju.Dakle nema razvlačenja što sam postupak pripreme olakšava.Prvi put radim mađaricu na ovaj način i jako sam zadovoljna
SASTOJCI
200g maslaca
1kg brašna(pola oštro pola glatko)
1 prašak za pecivo
400ml kiselog vrhnja
400ml čvrstog jogurta
4 jaja
350g šećera
fil
1500 ml mlijeka
10 žlica šećera
8 velikih žlica brašna
4 velike žlice gustina
300g čokolade za kuhanje
250g maslaca
glazura
200g čokolade
6 žlica ulja
PRIPREMA
izmiksajte šećer,omekšani maslac,jaja,vrhnje,brašno koje ste prosijali sa praškom za pecivo i na kraju jogurt
KORE
od ove količine bi trebalo ispasti od 5-10 kora ovisno o vašoj ruci i o tome koliko želite tanke kore.Ja sam izvukla 6 komada, tijesto je bilo podatno žao mi je što nisam još tanje i više kora.
Kore pečete u najvećoj tepsiji od pećnice.
dno obavezno premažite sa malo masnoće da fiksirate masni papir da vam se prilikom izljevanja i premazivanja kora ne pomiče
Dakle uz rub stavite po dvije kaciole tijesta i špatulicom u laganom sloju premažite po masnom papiru.Kore pecite na 180 stupnjeva od 10-15 minuta(ja sam pekla 12 a čini mi se da sam trebala još malo).Prvi put sam radila ovu mađaricu pa nisam znala kako će se ponašati tijesto.Kada ispečete kore ni slučajno ne odljepljujte sa papira.
FIL
U litri mlijeka ukuhajte šećer.Brašno,gustin izmješajte u ostatku mlijeka.Kada je mlijeko prokuhalo povežite skupa i miksajte mikserom dok se dobro ne ukuha krema.U vruću kremu dodajte čokoladu,dobro izmježajte zatim i maslac.Dakle sve ovo u vruću kremu
FILOVANJE
Koru stavite na podlogu na kojoj ćete filovati i odljepite papir.Zatim kremu pa koru pritisnite lagano i tek sada osljepite papir…itd
Dakle još vruću ili toplu kremu premazujete.Zadnju koru ne premazujete.Znači ako imate 6 kora 5 je slojeva kreme.Pustite da se sve skupa malo stisne i ohladi,na kraju prelijte čokoladnom glazurom
Mađaricu izrezujem malim tankim nožićem bez zubaca.Najprije umoČim u vrelu vodu(nek se nož dobro ugrije) obrišem nož pa crtu po crtu
I na kraju da kažem okus nije isti kao u klasične mađarice,kore su slične koezinstencije ali se osjeti ovaj jogurt u korama.Jako zanimljiva i ukusna mađarica.
Glazura je po receptu od Godive i po meni najbolja posebno za mađaricu,lako je maziva,u jako tankom sloju je možete preliti ma predobra.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kada vidite ovu stonogu na zidu NI SLUČAJNO je ne ubijajte: Evo i zašto!

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

KNOPPERS- ODLIČAN U DOMAĆOJ IZVEDBI

PRIPREMITE RIŽU I PILETINU NA OVAJ NAČIN I DOBIT ĆETE RUČAK ZA 10 !!!

MOJA ŠIROKA POROTICA JE POPRILIČNO BOGATA, OBRAZOVANA I UGLAVNOM SE NALAZI NA NEKIM VISOKIM…