MOJI RODITELJI SU NAJGORI RODITELJI KOJI POSTOJE...

Moji roditelji su najgori roditelji koji postoje! Mog mlađeg brata dali baki i deki da živi sa njima od njegove treće godine, bilo im teško hraniti dvoje djece. Znači, zbog njihove sebičnosti odrasla sam bez brata pored živih i zdravih roditelja ,
on odrasta sa bakom i dekom, bez roditeljske ljubavi, mada ni mene mama nikad nije poljubila ni zagrlila, nikad nisam imala podršku, rijec topline… NIKADA NISAM OSJETILA LJUBAV. Čim sam napunila 18 godina mene su zaposlili, a oni ne rade nijedno i očekuju od mene i brata da ih izdržavamo, iako su zdravi i sposobni oni “ganjaju” neke socijalne pomoći. Na kraju nakon svega teškog što smo proživjeli, brat mi je danas najbolji prijatelj i jednini rekla bih.
Moje roditelje najviše boli to što sam ih prošle godine napustila i što sam dovela mog brata da živi kod mene. Želja mi je da mu pokušam obezbijediti uslove za dalje školovanje, obzirom da je odličan đak. Želim da barem on završi fakultet kada je nisam imala priliku.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ovakve još uvijek niste probali: Punjene hurmašice koje se tope u ustima

Ljubavno gnijezdo torta recept za svakoga!

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

PAPRIKE PUNJENE KROMPIROM MOJE SVEKRVE…RECEPT KOJI JE MNOGE ODUŠEVIO

POUČNA PRIČA: “NEMOJ SINE, RAMAZAN JE”