Mladenačka torta za brata


Nemam običaj u člancima osim recepata objavljivati i neke privatne dogodovštine, mada je to na blogovima sasvim normalno, ovoga puta imam poseban razlog za to. Često možete vidjeti torte koje pripremam za razne prigode, ali ovih dana napravila sam jednu za koju sam posebno emocijonalno vezana i zato želim podjeliti dio priče vezane za istu tortu. Inače svaki tjedan na poslu pravim mladenačke torte, ali ovu nisam mogla dočekati da napravim.
Naime, nakon par godina veze moga brata znala sam ga često pitati kada mogu početi planirati mladenačku tortu koju bi im pravila za vjenčanje, naravno među njima je bilo očigledno kako će završiti, ali kao svaka seka moram pitati  E da, čekala sam odgovor na to pitanje dvije godine i napokon evo dobila sam priliku. Vjenčanje je bilo dosta skromno bez neke velike pompe, malo neuobičajeno , ali prekrasno. Radni dan, strana glazba koja se odlično uklapala u ambijent hotela Osijek, 15-tak ljudi, nismo trubili sa autima (bili smo pristojni he, he…) mladenci pravi i predivni. Kao veliki veseljak i fan svatovske glazbe i procedure, drago mi je što sam mogla učestvovati vjenčanju na neki drugačiji način, jer treba doživjeti, stvarno je lijepo.
Nakon što sam na facebooku objavila sliku ove mladenačke torte u par sati uslijedilo je preko 2.000 lajkova, zaista ste me razveselili i pitali ste koje torte su bile u pitanju. U dogovoru sa mladenkom, a po mojoj preporuci torte su bile: Odlična čokoladna torta uvijek odličan izbor za najdonji kat, Nesquik torta najdraža bratu i kao treći je bila Kokos torta sa eurokremom. Tortu nisam učvrščivala sa ničim posebnim, čak nisam ni u sredinu zabadala štapić, već sam samo katove na mijestima gdje sam spajala malo premazala buter kremom. Naravno tičino sam pravila po mom ustaljenom receptu, a šarala sam sa royal icingom. Satenske trake inače preporučujem za mladenačke torte jer posebno podignu tortu, jednostavno su elegantne. Sve je bilo usklađeno sa bojom vjenčanice u ivory boji.
Često viđam keksiće u obliku srca koji su iscrtani kao vjenčanica i odjelo, tako da sam dobila ideju da bi ih mogli iskoristiti kao zahvalnice popraćene sa njihovim imenima.
U nastavku možete škicnuti slike koje govore više od riječi.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

KNOPPERS- ODLIČAN U DOMAĆOJ IZVEDBI

PRIPREMITE RIŽU I PILETINU NA OVAJ NAČIN I DOBIT ĆETE RUČAK ZA 10 !!!

MOJA ŠIROKA POROTICA JE POPRILIČNO BOGATA, OBRAZOVANA I UGLAVNOM SE NALAZI NA NEKIM VISOKIM…

Greške u negovanju kose