Kremasta torta sa sirom i bananama (video)

Nedavno sam na youtube kanalu objavila video recept za ovu kremastu tortu sa sirom i bananama, tako da vam isti želim  predložiti i na blogu. U jednom trenutku inspiracije došlo mi je da napravim nešto voćno, još sa bananama mmm…….i  dodatak sira u kombinaciji sa pudingom od vanilije yesssss…Srećom sve te sastojke imala sam kod kuće, tako da je avantura započela. E da, našle su se tu i piškote koje dobro dođu umjesto biskvita, a kad odstoje postaju dio kremaste simfonije koja se topi u ustima. Na kraju sam dobila jednu zaista ukusnu tortu koja osvježava i koju ću napraviti još koji puta.
SASTOJCI: 
  • KREMA:
  • 3 pudinga od vanilije
  • 130 gr šećera
  • 2 vanilin šećera
  • 1 l mlijeka
  • 200 gr margarina
  • 500 gr svj. Sira
  • OSTALO:
  • 200 ml šlaga
  • 400 gr piškota
  • 7-8 kom svj. banana
  • DEKORACIJA:
  • 500 ml šlaga

VIDEO RECEPT KREMASTA TORTA SA SIROM I BANANAMA


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ovakve još uvijek niste probali: Punjene hurmašice koje se tope u ustima

Ljubavno gnijezdo torta recept za svakoga!

PILEĆA KREM ČORBA…UKUSNA, ZDRAVA I BRZA

PAPRIKE PUNJENE KROMPIROM MOJE SVEKRVE…RECEPT KOJI JE MNOGE ODUŠEVIO

POUČNA PRIČA: “NEMOJ SINE, RAMAZAN JE”